OCTUBRE 2020 A MAIG 2021
Sol·licitud dels serveis de l'escola: menjador, escoleta matinera, autocar i escoleta d'horabaixa
ESO: ACCÉS AL FORMULARI
Darrer dia: dissabte 26 de setembre a les 23 h.
SERVEI D'AUTOCAR, quadre d'aturades: files/2021_ATURADES_AUTOCAR.pdf
Llistats dels llibres de text de cada nivell pel curs 2020-2021.
Enllaç al formulari per adquirir-los a l'escola: FORMULARI
Circular informativa sobre la venda de llibres files/2021Circular_venda_llibres_20-21.pdf
1r EP files/00000llibresde_text1rEP_20-21.pdf
2n EP files/00000llibresdetext2nEP_20-21.pdf
3r EP files/00000llibresdetext_3rEP_20-21.pdf
4t EP files/2021_llibres_de_text4tEP_20-21.pdf
5è EP files/00000Llibresdetext5EP_20-21.pdf
6è EP files/00000llibresdetext_6eEP_20-21_correcte.pdf
1r ESO files/2021_LlibresText_1ESO_Curs2021_nou.pdf
2n ESO files/2021_LlibresText_2ESO_Curs2021.pdf
3r ESO files/2021_LlibresText_3ESO_Curs2021.pdf
4t ESO files/2021_LlibresText_4ESO_Curs2021.pdf
PROCEDIMENT PER ADQUIRIR ELS LLIBRES A L'ESCOLA
El Col·legi i l’APIMA, en col·laboració, us ofereixen el servei de venda de llibres per al proper curs.
Com l’any passat, haureu de comprar els llibres entre el 6 i el 18 de juliol, seguint les instruccions que us donam i nosaltres prepararem el lot del vostre fill/a.
Només es comanaran a les editorials els llibres que hagueu comprat per aquest procediment.
INSTRUCCIONS PER A LA COMPRA DE LLIBRES
1. Heu de clicar sobre el següent enllaç per entrar al formulari llibres.sagratcorpalma.com
Quan entreu, haureu de triar el curs que ha de fer el vostre fill/a a partir de setembre.
2. Seguiu les instruccions i recordeu marcar la casella de socis de l’APIMA, en cas que ho sigueu.
3. En tenir completat el formulari, clicau “Enviar”. Rebreu un correu electrònic a l’adreça que hagueu posat al formulari amb el resum i import total de la vostra compra.
4. Feis l’ingrés per l’import total al compte: ES62 2038 3276 8160 0005 8044, indicant com a concepte el nom i els dos llinatges del vostre fill/a. Per exemple:
Concepte: Lluís Cardona Fernández
5. Enviau el comprovant de l’ingrés al correu electrònic: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. També podeu lliurar el document a la secretaria de l’escola.
6. El termini per fer la compra i el lliurament del document indicat finalitzarà el dia 18 de juliol, inclòs.
7. El col·legi i l’APIMA s’ocuparan de fer la comanda a les editorials i de preparar els lots de llibres per a cada alumne.
8. Per als alumnes d'ESO que no han promocionat el mes de juny, s'obrirà la venda de llibres del 4 al 7 de setembre.
9. ATENCIÓ, NOVETAT! Els llibres de text es lliuraran directament als alumnes a cada aula, el primer dia de classe. No hi haurà recollida per part dels pares a la sala d’actes de l’escola.
Els llibres de 5è i 6è de primària de matemàtiques i de Science Bits, i els de 1r i 2n d’ESO de Science Bits, que són llicències digitals, només es poden adquirir al centre.
NOTA APIMA: El mes de desembre, l’APIMA us abonarà l’ajut a la compra de llibres a totes les famílies que estigueu al corrent de les quotes. Aquest ajut serà del 15% del preu de venda dels llibres de text comprats a l’escola. La resta de llibres, segons la Llei 10/2007, tenen preu fix i no poden ser objecte de descomptes ni rebaixes.
En aquesta mateixa pàgina web TROBAREU ELS LLISTATS DE LLIBRES DE TOTS ELS NIVELLS PEL PROPER CURS 2020-2021
Llistats del materials complementaris per a cada nivell educatiu d'ESO de cara al curs 2020-2021.
1r ESO files/00000MaterialsComplementaris_1ESO_Curs2021.pdf
2n ESO files/00000MaterialsComplementaris_2ESO_Curs2021.pdf
Llistats de material escolar que els alumnes d'Ed. Primària han de dur a l'escola
4t EP files/00000Material_escolar_4t_EP_19-20.pdf
Tota la informació necessària per a l'inici del curs: horaris, serveis, etc.
ATENCIÓ! Amb l'evolució de la situació escolar, algunes de les informacions de les següents circulars enviades a final de curs han variat.
ED. INFANTIL files/2021Avisos_per_al_curs_20__21_Infantil_.pdf
1r i 2n EP files/2021Avisos_per_al_curs_20_21__1r_2n_EP.pdf
3r a 6è EP files/2021Avisos_per_al_curs_20_21_3r_4t_5e_6e_EP.pdf
ESO files/2021Avisos_per_al_curs_20_21_ESO.pdf
HORARIS DE CADA ETAPA (pendent d'actualització per la normativa que publicarà la Conselleria d'Educació)
Podeu consultar-los en aquest enllaç: HORARIS
HORARI D’ADAPTACIÓ 4t EDUCACIÓ INFANTIL (3 ANYS)
Per facilitar l’adaptació al Centre dels alumnes de 4t d’Educació Infantil (3 anys):
–El primer dia de classe pels alumnes de 4t EI es divideix en 2 dies, el dijous 10 de setembre hi participarà la meitat de l'alumnat amb un dels pares o una persona propera a ells i el divendres 11 l'altra meitat. Romandran a la classe amb la professora. Aquest dia no hi haurà servei de menjador per a 4t d’Infantil (3 anys). Es donarà cita prèvia a cada família per assistir.
El dilluns 14 de setembre començaran les classes ja tots junts.
– Durant el mes de setembre els alumnes de 4t Infantil (3 anys) també podran sortir a les 12:30 (s’obriran les portes exteriors d’Infantil a les 12:25 i es tancaran a les 12:35)
BATES (EI i 1r, 2n EP) I ROBA ESPORTIVA DE L'ESCOLA (EP i ESO)
Usaran obligatòriament la bata que es pot adquirir únicament a la Sala d’APIMA els dies 14, 15 i 16 de setembre de 9:00 a 11:00 i a partir del mes d’octubre els dilluns, dimarts i dimecres de 17:15 a 17:45.
La bata ha d'estar brodada amb el nom i llinatge. Si els primers dies de curs fa calor, poden venir a l'escola sense la bata.
També, dins aquest horari i per alumnes d'EP i ESO, es pot adquirir la roba esportiva del col·legi: xandalls, camisetes, calçons curts i polos.
MATERIAL NECESSARI PER INICIAR EL CURS els alumnes d'Ed. Infantil
- Ús obligatori de la bata que s'adquereix a la sala d'APIMA. Si el primers dies de curs fa calor, poden venir a l'escola sense bata.
- Calcetins antilliscants posats, per tal de poder llevar-se les sabates dins el recinte escolar, com a mesura de prevenció i higiene.
Només pels alumnes de 4t EI
Els alumnes de 4t d’Infantil (3 anys) han de dur el primer dia de classe:
– La targeta verda, subjectada a la roba (convé que la plastifiqueu per evitar que s’espatlli ja que l’han de dur penjada tot el mes de setembre).
– Una muda de roba completa per tenir-la a l’escola dins una bossa.
– Per dur el berenar dins una carmanyola, una motxilla petita (no de rodes) o una bosseta de roba.
– És necessari que TOT ESTIGUI MARCAT AMB EL NOM I ELS LLINATGES.
APORTACIÓ VOLUNTÀRIA
Totes les famílies que volen realitzar l’aportació han d’emplenar la següent plantilla:
Es cobrarà d’octubre a maig.
La vostra aportació ajuda a potenciar la qualitat educativa, possibilita noves iniciatives per a tota la comunitat educativa i permet complir amb les finalitats fundacionals de FECIB – SAGRAT COR. Us recordam que us podeu desgravar les donacions a la declaració de renda.
PREUS DELS SERVEIS QUE OFEREIX EL COL·LEGI curs 2020-2021
Escoleta matinera de 7:30 a 9:00 hores Vigilància matinera de 7:30 a 9:00 hores |
EI i 1r, 2n EP: 37,40 €/mes (20% de descompte el segon germà) 3r a 6è EP : 19,28 €/mes |
|
Tiquet esporàdic: EI i 1r, 2n EP: 5,50 € / 3r a 6è EP: 3,24 € |
Estudi matiner de 7:30 a 9:00 hores divendres de 8:00 a 9:00 hores (ESO) |
3r a 6è EP: 37,40 €/mes ESO: 10,88 €/mes |
Tiquet esporàdic 3r-6è EP i ESO: 5,50 € |
|
Servei de transport (divendres horabaixa no) |
Setembre i juny es cobrarà mig mes |
|
1 o 2 viatges: 65,78 €/mes (10% de descompte el segon germà) |
Menjador i custòdia |
Setembre i juny es cobrarà mig mes |
5 dies |
159,69 €/mes |
4 dies |
129,21 €/mes |
3 dies (ESO) |
97,95 €/mes |
2 dies (que coincideix amb les activitats de 6è EI i d'EP) |
67,22 €/mes |
1 dia (que coincideix amb l’activitat d'EP) |
33,61 €/mes |
Tiquet esporàdic (venda a secretaria) |
9,30 € |
Escoleta d’horabaixa (setembre i juny) per EI i EP de 15:00 a 17:00 de dilluns a dijous |
37,40 €/mes (20% de descompte el segon germà)
|
|
Tiquet esporàdic: 5,50 € |
Vigilància de migdia (d’octubre a maig) per EI i EP de 12:30 a 13:30 |
26,35 €/mes de dilluns a divendres
|
|
13,69 €/mes només els divendres |
Assegurança d’accidents |
13,00 €/anual |
NOVETATS Material escolar Cobrament en 4 quotes 1ª quota en octubre 8 -20%- resta de quotes en desembre, febrer i abril |
EI: 1ª quota 64,63 €, resta de quotes 80,79 € cada una 1r EP: 1a quota 60,11 €, resta de quotes 75,14 € cada una 2n EP: 1a quota 58,15 €, resta de quotes 72,68 € cada una 3r EP: 1ª quota 57,50 €, resta de quotes 71,92 € cada una 4t EP: 1ª quota 41,40 €, resta de quotes 51,75 € cada una 5è EP: 1ª quota 41,23 €, resta de quotes 51,53 € cada una 6è EP: 1ª quota 41,71 €, resta de quotes 52,14 € cada una ESO: 1ª quota 35,96 €, resta de quotes 44,96 € cada una |
Menjador i custòdia: A partir del 3r dia consecutiu d'absència, es retornarà el cost del dinar dels dies que ha faltat. La devolució es farà el desembre, el març i a final juny. Els pares ho comunicaran a l’Administració per escrit o correu electrònic (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.).
PÍCNIC
El dia que hi ha sortida escolar es lliura un pícnic als alumnes que utilitzen el servei de Menjador i Custòdia. La resta d’alumnes poden utilitzar el servei de pícnic lliurant un tiquet esporàdic al tutor/a 48h abans.
Per a les famílies nombroses, que almenys 3 dels seus fills facin ús del servei, es realitzarà un 8% de descompte.
És imprescindible comunicar els canvis en els serveis abans de dia 25 de cada mes (el mes de desembre, abans de dia 17) al correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o en persona.
En cas de tenir dos rebuts impagats o retornats, l'Administració procedirà a donar de baixa l'alumne/a del servei.
SOL·LICITUD DELS SERVEIS
En el següent formulari podeu sol·licitar aquests serveis pel mes de SETEMBRE: Sol·licitud serveis setembre
Més endavant s'obrirà la sol·licitud dels serveis a partir d'octubre.
LLIBRES DE TEXT
La venda de llibres es farà via web: LLIBRES DE TEXT SAGRAT COR